środa, 22 stycznia 2014

To Wy decydujecie!

Dzisiaj otrzymałam smsa od klientki z ogromnymi podziękowaniami za dzisiejszą terapię.


Często słyszę takie słowa i nie powiem jest mi bardzo miło (tu odezwało się moje ego :)) ale
CZY DZIĘKUJECIE RÓWNIEŻ SOBIE?

To Wy wykonujecie prawie całą pracę. Ja tylko otwieram drzwi i i pokazuję jedną z rzeczywistości, którą za nimi możecie spotkać, ale pamiętajcie, że to WY DECYDUJECIE CZY PRZEKROCZYĆ PRÓG i otworzyć się na nowe czy zostać w tym co znacie a co niekoniecznie Wam służy. Ten pierwszy krok jest najtrudniejsze, każdy następny jest już łatwiejszy.

Ta moc zmian jest w Was. Ta siła w Was drzemie

Dokonujecie zmian. Idziecie dalej. Potykacie się. Podnosicie sami lub z czyjąś pomocą i dalej idziecie. Koło życia.  Świadomość i odpowiedzialność. Miłość.

Dziękuję wszystkim osobom w którymi mam okazję pracować za to że mogę być świadkiem Waszych transformacji! Jestem wdzięczna losowi za to że stawia Was na mojej drodze gdyż  jestem jednocześnie waszym nauczycielem jak i uczniem.


((((()))))
Love ang Hugs
Marta


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz