niedziela, 13 października 2013

Terapia Gentle Bio-Energetics


 W tym roku poznałam metodę Gentle  Bio-Energetics, która jest w Polsce jeszcze mało znana. Znane jest za to nazwisko Wilhelma Reich, którego córka Eva Reich jest autorką terapii Gentle Bio-Energetics.
Eva, asystując ojcu i obserwując jego delikatną pracę z niemowlętami i dziećmi oraz podczas całej swojej praktyki lekarskiej opracowała metodę Gentle Bio-Energetics, która skutecznie pomaga ludziom w każdym wieku - od narodzin do śmierci.

 Gentle  Bio-Energetics to połączenie terapii werbalnej z pracą z ciałem, która poprzez delikatny dotyk przywraca naturalny przepływ energii życiowej i pozwala odzyskać siły witalne. Gentle Bio – Energetics posługuje się różnymi narzędziami i metodami pracy. Moje ulubione to Masaż Dotyk Motyla, Metamorfoza, Balans i Brazylijski Masaż Palców. Jest wspaniałą terapią zarówno dla dzieci jak i dorosłych.

Więcej o metodzie możecie poczytać tutaj: http://gentlebioenergetics.blogspot.com/


Co ja osiągnęłam dzięki tej metodzie?
Dzięki tej metodzie odnalazłam Siebie, mam więcej odwagi i mniej lęku gości w mym życiu. Otworzyłam się jeszcze bardziej na ludzi i przywróciłam wspomnienia z dzieciństwa które do tej pory blokowałam. Na nowo poznaję Siebie i w końcu śmiało kroczę przez życie! Czego wszystkim życzę :)

Opowiadam każdemu z osobna o terapii Gentle Bio-Energetics o doświadczeniu traumy oraz przykrych wspomnieniach zapisywanych w ciele i o tym jak to może wpłynąć na stan zdrowia oraz być przyczyną fizycznych i emocjonalnych zaburzeń.

W związku z tym zrodził się pomysł aby zorganizować spotkanie na które serdecznie Was zapraszam.

Rozpoznawanie wzorców postępowania i uzdrawianie wspomnień.
Prezentacja  Masażu Dotyk Motyla.

30 październik g.18:30

wkrótce podam miejsce spotkania


Serdecznie zapraszam!  
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz