środa, 6 lutego 2013

Czytanie ze stóp

Pokaż mi stopy a powiem co Ci dolega!

Zmiany na stopach świadczące o zaburzeniu równowagi w organizmie pojawiają się zdecydowanie wcześniej niż jesteśmy w stanie wykryć to współczesnymi metodami badań: badania krwi, USG, RTG itd.
Może okazać się że robimy badania np. na poziom hormonów tarczycy - hormony wyjdą w normie a jednak czujemy że coś jest nie tak i tak chodzimy do lekarza do lekarza, drążymy, szukamy...

Tak było w przypadku mojego syna, badania wychodziły w porządku ale... niepokoiły mnie zmiany na stopach. Niektóre objawy i zachowania mogłam połączyć z tarczycą. Szukałam i drążyłam, moja intuicja mówiła mi że idę w dobrym kierunku i rzeczywiście tak było - problemy z tarczycą (aparat Salvia dr. Jonasza)

Odwiedzili nas kiedyś znajomi, których Tata był po udarze. W trakcie rozmowy wyszło, że zanim doszło do udaru Tata miał problemy z paluchem (duży palec stopy)! Na paluchu zlokalizowane są receptory mózgu - gdyby tak połączyć te fakty razem to może można byłoby uniknąć udaru i jego powikłań. Jestem świadoma gdybania i tego co by było gdyby... tego się nie dowiemy z tym, że:

gdybyśmy słuchali siebie i nie zagłuszali tego co mówi nam nasz organizm to uniknęlibyśmy wielu naszych problemów!

Dlatego warto poznać mapę refleksologiczną stóp i jeżeli tylko pojawią się na stopie zmiany, które nas niepokoją to sprawdźmy to. Proszę, nie popadajmy w panikę :)  zmiany mogą świadczyć o zaburzonej równowadze i pojawiają się na poziomie energetycznym. Usunięcie takich blokad we wstępnym etapie jest szybsze i łatwiejsze. Gdy zaburzenia przejdą na poziom fizyczny uzdrawianie może okazać się dłuższe i czasochłonne.

Mapa stóp wg Inge Dougans.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz