czwartek, 17 listopada 2011

Zaakceptuj Siebie! Pokochaj Siebie!

Zaakceptuj Siebie! Pokochaj Siebie! Ktoś powie, że to takie banalne, że to kolejne pranie mózgu.
A jednak nie, to klucz do naszego szczęści, powodzenia, sukcesu - nazwijcie to jak chcecie - to klucz do Waszego JA! Jest trudne ale do wykonania.

Byłam ostatnio na ciekawym spotkaniu i tam bardzo mądry człowiek uświadomił mi, w zasadzie to ja Sobie uświadomiłam gdy z jego ust padły bardzo mądre słowa, które notabene słyszałam wielokrotnie wcześniej ale do mnie nie docierały:
BĄDŹ SOBĄ, NIE MAMĄ, NIE TATĄ, NIE KOLEŻANKĄ, NIE ZUCHEM, NIE MACZO, NIE ŻONĄ itd....BĄDŹ SOBĄ. POKOCHAJ SIEBIE TAKĄ JAKĄ JESTEŚ.

Obejrzyjcie i posłuchajcie
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=kUn6ne8iu3w

Osho mówi: 
BĄDŹ SOBĄ. Nieustannie poznawaj siebie, zaakceptuj siebie, kochaj siebie. Nie bądź niczyją kopią. Masz własny, potężny i wyjątkowy potencjał – nigdy wcześniej nie było takiego jak ty człowieka i nie będzie nigdy w przyszłości. Pokochaj siebie, abyś mógł prawdziwie kochać innych. 

Dziękuję Ziutkowi i Marcie za inspirację do napisania tego tekstu - co ja piszę - dziękuję za pomoc przy dojściu do takich wniosków.

Koty w Polskim Zoo  - Maj 2008

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz